De reputatie van uw bedrijf kan worden vernietigd of net versterkt door de manier waarop u in een crisis reageert. Snelheid, openhartigheid en zorgvuldig geformuleerde berichtgeving zijn belangrijke elementen die uw bedrijfsreputatie kunnen maken of breken. Laat ons u helpen u voor te bereiden op dergelijke moeilijke tijden. Wij hebben ervaring met bedrijven in perioden van extreme bedrijfsstress en negatieve publiciteit.
Crisiscommunicatie: Effectief issuesmanagement voor bedrijfsreputatie
In de strikte zin van het woord bestaat crisiscommunicatie uit alle communicatiemaatregelen, -technieken en -acties die worden ondernomen om de gevolgen van een gebeurtenis (ongeval, vervuiling, ontslagen, terugroeping van producten, enz.) op het imago van de betrokken organisatie te beheersen.
Wij vinden dat u niet moet wachten tot een crisis zich voordoet. Beter voorkomen dan genezen! Wij kunnen u helpen om u proactief op dergelijke situaties voor te bereiden door de meest waarschijnlijke incidenten te identificeren en ervoor te zorgen dat de informatie- en beslissingsstromen duidelijk zijn, zodat u efficiënt kunt reageren wanneer een crisis zich voordoet. Met de juiste berichtgeving voor elk van die gebeurtenissen is er geen reden tot paniek, zodat u en uw managementteam zich kunnen concentreren op het oplossen van het probleem.
ONZE SECTOREN
Ons doel is maximale zichtbaarheid en bekendheid te creëren voor uw bedrijf in de Benelux
Het Backstage-team bestaat uit ervaren communicatieprofessionals en richt zich op zowel nationale als internationale instellingen en bedrijven van elke omvang.
Ons werk omvat bedrijfs- en productcommunicatie, pers- en public relations, mediapartnerships en -planning, corporate publishing en communicatie over de financiële markten.